קרבות באופוזיציה • עודה: "בוז'י הוא צל חיוור של נתניהו"

דוד לזר No Comments on קרבות באופוזיציה • עודה: "בוז'י הוא צל חיוור של נתניהו"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אם בעבר הערכה הייתה כי הממשלה הצרה לא תחזיק מעמד – מיום ליום מתברר כי מי שלא מחזיק מעמד היא דווקא האופוזיציה בראשותו של יצחק הרצוג, לאחר שבימים האחרונים חברת מפלגתו שלי יחימוביץ ניהלה קרב פומבי מולו, היום הוא חוטף מכות מכיוון נוסף.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה תקף היום בחריפות את הרצוג, ואמר כי "בוז'י לא ראוי להיות יו"ר האופוזיציה, הוא צל חיוור של נתניהו", אמר עודה.

המתקפה נגד הרצוג מגיעה לאחר שבשוע שעבר אמר לנשיא צרפת כי פתרון שתי המדינות אינו רלוונטי כעת, ועל הדברים הללו אמר היום עודה כי "אם הוא חושב שפתרון שתי המדינות לא רלוונטי אז הוא לא רלוונטי ועליו להתפטר מיד".

"בוז'י לא ראוי להיות יושב ראש האופוזיציה כי המהות של התפקיד הזה היא להציע אלטרנטיבה לשלטון, במקום להציע אלטרנטיבה הוא רק מחזק ומגדיל את הייאוש והייאוש הוא הרי הקלף הכי חזק של נתניהו. בוז'י הוא צל חיוור של נתניהו ואנשים תמיד יעדיפו את המקור, בפועל הוא הפך למי שהכי מחזק את שלטונו של נתניהו", תקף עודה את יו"ר האופוזיציה.

במחנה הציוני לא נשארו חייבים והגיבו כי "איימן עודה מצטרף בדבריו לבנט ונתניהו", נמסר מהמפלגה. "ככה נשמעים דבריו של עודה כשהוא שולל את תכנית ההפרדה של הרצוג שבאה למנוע את הסכנה הגדולה הזו. כנראה מתאים לו שביבי יישאר בשלטון כי זה מקדם את מטרותיו".

לחגיגה הצטרפה היום יחימוביץ שהוסיפה אש למדורה ואמרה על הרצוג כי "גם נתניהו לא היה מעז לומר דבר כל כך קיצוני, ברור לכל כי דבריו היו שגיאה, אני חושבת שזו הייתה שליפה מהמותן".

אמש אמר הרצוג כי "אני אומר למחנה שלי: 'חבר'ה, אתם רוצים למות צודקים או להרחיב את הגוש ולהתכתב עם המציאות?'".



0 תגובות